Børnehaven arbejder med en struktur som er præget af leg, aktiviteter og overordnede temaer.
Her i vores børnehave anser vi alle børn for unikke
De er hver især noget særligt og har hver især deres styrkesider. Alle børn er kompetente og udvikles/ styrkes i samspil med andre mennesker.
Det er vigtigt for os, at vi fokusere på de kompetencer, som det enkelte barn har.
I den pædagogiske hverdag planlægges indholdet således, at alle udviklingsområder og det enkelte barns behov og udvikling forsøges tilgodeset og prioriteres.
For at vi kan synliggør og udvikle kvaliteten i det pædagogiske arbejde i forhold til det enkelte barns udvikling og læring skal primærgrupperne selvfølgelig ses i forhold til de øvrige gruppers udviklingsområder og lærings mål.
Vores overvejelser tager udgangspunkt i Børnehavens fælles læreplan
Mål de 3 til 4 åriges udviklingstrin HER
Mål de 4 til 5 åriges udviklingstrin HER
Mål de 5 til 6 åriges udviklingstrin HER