Politikker og omsorgsplan

Brand:

Brandmateriale i børnehaven HER
Børnehavens personale har gennemgået Førstehjælpskursus og en del af personalet har gennemgået brandkursus

Sorg og krise:
Skilsmissebørn HER

Diverse:

Seksual-politik HER

Sygdom:
Smitsomme sygedomme

Hvis dit barn er / bliver syg:

• Når dit barn er syg, må det ikke komme i børnehaven. Dels fordi vi ikke kan give "syge børn" tilstrækkelige rolige omgivelser – yde den nødvendige omsorg og fordi de smitter raske børn og voksne.

• i mens det er i børnehaven, eller hvis der sker et uheld i børnehaven, som kræver hurtig indsats, tager en pædagog med på skadestuen.
  • Vi ringer efter dig, så husk derfor at vi altid er ajour med telefonnumre, så vi kan komme i kontakt med dig.

• Børnehaven må ikke give penicillin og anden medicin (specialtilfælde, så som kroniske lidelser er dog undtaget).
  • Hvis vi har børnesygdomme eller anden smitsom sygdom i børnehaven, vil der blive sat opslag på døren til forældre.

Brandinstruks

Skilsmisse